Balea_600x330px

Balea prepoznata kao omiljen brend mladih!

Brend Balea je osvojio visoko drugo mesto u kategoriji Omiljeni brend iz cele konkurencije Kozmetičkih preparata u okviru istraživanja Serbian Youth Awards. Sa nama na tu temu razgovarala je Tamara Vuković, junior menadžer dm marki u kompaniji dm drogerie markt.

Tamara Vuković, Junior menadžer dm asortimana
  • Šta je po vašem mišljenju kod vašeg proizvoda toliko jedinstveno da je prepoznat kao omiljen?

Izuzetno nam je zadovoljstvo što je naša privatna robna marka Balea prepoznata kao jedna od najboljih u kategoriji kozmetičkih preparata. Za nas je ovo priznanje naročito značajno kada se imaju u vidu konkurentnost brojnih svetskih brendova i činjenica da mladi, koji su ovde dali svoj sud, po nekom nepisanom pravilu postavljaju trendove i imaju vrlo istančan ukus.

Verujemo da našu prepoznatljivu Baleu, koja će ove godine napuniti 26 godina, posebno izdvaja visok kvalitet uz vrlo pristupačne cene, pa tako, na primer, u okviru ovog asortimana možete pronaći vrlo efikasne šampone ili gelove za tuširanje za samo 99 dinara. Uz to, Balea i drugi proizvodi dm robnih marki karakteristični su po tome što su istog kvaliteta u svim zemljama u kojima poslujemo. Verujemo da kupci favorizuju ovaj šarolik asortiman, koji broji preko 500 artikala, jer mogu da pronađu Balea proizvod koji odgovara baš njihovim potrebama – od svega što je ženama neophodno za negu i higijenu tela, kose i kože, negu lica,pa do Balea MEN proizvoda.

  • Koliko dizajn, struktura i marketing proizvoda utiču na privlačnost?

Poznata po svojim šarenim, veselim pakovanjima koja angažuju sva naša čula, većina Balea proizvoda ima specifičan dizajn, što predstavlja deo težnje celokupnog dm koncerna da kontinuirano održava inovativnost ponude. Smatramo da je ovo veoma bitno, s obzirom na to da potencijalni kupci najčešće prvo primete dizajn pakovanja, zatim strukturu proizvoda i nakon toga donose odluku o kupovini.

Balea je savršen primer takvog pristupa. Naime, proizvodi u okviru ovog našeg brenda svojim sastavom, dizajnom, ali i marketingom, odgovaraju svim zahtevima kozmetičke industrije i zaista mogu da stanu rame uz rame s mnogim svetskim brendovima višeg cenovnog ranga. Marketing, naravno, igra jednu od ključnih uloga u predstavljanju proizvoda. Bitno je ustanoviti dobitnu kombinaciju marketing miksa, odnosno cene, kvaliteta proizvoda, distribucije i promocije, kako bi brend bio uspešan. Kada uporedimo sve te parametre, s ponosom možemo da kažemo da smo uradili dobar posao i da se Balea, kao privatna robna marka kompanije dm, zaista izdvajau velikoj konkurenciji.

  • Šta je dalo najviše rezultata na polju promocije i marketinga?

Kao jedan od vodećih drogerijskih lanaca u zemlji, kontinuirano pratimo aktuelne trendove, što se posebno oslikava na polju komunikacijei marketinga. Smatramo da za uspeh jednog brenda nije dovoljna samo sjajna ponuda, već i kontinuirana edukacija kako kupaca, tako i zaposlenih. Naime, cilj kampanja koje sprovodimo nikada nije isključivo prodaja, već kupcima želimo da pružimo dodatnu vrednost, da ih upoznamo s konkretnim efektima proizvoda, njihovim sastavom i načinom proizvodnje, kao i s uslugama koje pružamo kao jedan od vodećih lanaca u našoj zemlji. Još jedan od ključnih faktora uspešnosti privatne robne marke Balea ogleda se u tome što je ona brend kompanije dm drogerie markt.

Kako naše poslovanje prevazilazi isključivo proizvodnju i prodaju, nastojimo da se čuje naš glas i kada su u pitanju aktuelne teme i podrška zajednici. Trudimo se da govorimo jezikom naših najraznovrsnijih ciljnih grupa, zbog čega koristimo sve kanale komunikacije koje imamo na raspolaganju i mislimo da upravo takav miks donosi najbolje rezultate.

  • Šta smatrate vašim najvećim doprinosom,budući da ste jedan od vodećih drogerijskih lanaca u zemlji?

S obzirom na to da je dm drogerie markt najveći drogerijski lanac u Evropi, imamo tu čast da implementiramo internacionalnu ekspertizu, ali i različite trendove i inovacije i u Srbiji, kako bismo kontinuirano mogli da odgovaramo na potrebe kupaca i zajednice u kojoj poslujemo. Verujemo da smo tokom 17 godina poslovanja u Srbiji znatno doprineli poboljšanju poslovne klime u zemlji, s posebnim akcentom na podršku srpskim proizvođačima i sprovođenje projekta dm Inkubator kojim smo dodatno pospešili razvoj domaćih preduzetnika.

U javnosti smo takođe prepoznatljivi po dugogodišnjoj podršci lokalnoj zajednici, kvalitetnoj praksi ljudskih resursa i održivom poslovanju koje obuhvata i naše učešće u raznim ekološkim inicijativama. Pored ove nagrade za Baleu, u okviru istraživanja koje je sproveo Serbia Youth Awards, mladi su nas prepoznali i kao najpoželjnijeg poslodavca u oblasti maloprodaje, što je jedno od nekoliko priznanja našem poslovanju u godini pandemije koja je postavila brojne izazove – zbog toga su nam ove nagrade još dragocenije.

  • Koji su vaši dalji planovi?

Daljom ekspanzijom i otvaranjem novih drogerija nastojaćemo da rastemo na domaćem tržištu kako bismo bili još bliže našim kupcima. Nastavićemo da osluškujemo potrebe kupaca, igrajući u ritmu vremena i svega što nas u budućnosti čeka. Na tom putu nastavljamo da ulažemo u zajednicu, vođeni mišlju da su uspeh i odgovornost prema sredini u kojoj poslujemo istastrana medalje.

  • Na osnovu vašeg iskustva, koji su to novi trendovi u industriji kozmetike?

Era pandemije odrazila se na sve oblasti našeg društva, samim tim i na kozmetičku industriju, zbog čega se neizbežno menjaju naše potrebe i fokusi kada su u pitanju nega i lepota. Suočeni s izazovima poput zatvaranja kozmetičkih i frizerskih salona, brojni naši kupci, na primer, priklanjaju se koristima nege kod kuće i uživanju koje mogu sami sebi da priušte u takvim uslovima. Tretmani koje sebi možemo da priuštimo u sopstvenom domu, kao što su korišćenje maski za lice, kosu, stopala, ruke ili usne, postaju sve veći trend, a kupci uvek imaju želju da isprobaju neštonovo, zbog čega nastojimo da im ponudimo najrazličitije proizvode izovog segmenta.

Takođe, u prethodnoj godini posebno se podigla svest o izazovima s kojima se suočava naša planeta. Zbog toga kupci sve češće podržavaju održive ekološke brendove,čime doprinose očuvanju životne sredine. Budući da u okviru našeg asortimana dugi niz godina nudimo paletu takvih proizvoda, veomase radujemo ovom trendu i prilici da sopstvenim poslovanjem utičemo na promenu svakodnevnih navika kupaca,kao i na promociju održivih stilova života. Od proleća 2021. godine idemo korak dalje, te ćemo kupcima ponuditi liniju proizvoda razvijenu u skladu s ekološkim principima očuvanja planete, ne uzimajući u obzir samo jednu, već uključujući pet ekoloških kategorija – klimatske promene, zagađenje vazduha, kisele kiše, zagađenje vode i oštećenje ozonskog omotača. Na ovaj način želimo da pružimo priliku svakom pojedincu da bude ekološki svesniji i da, u skladu s tim, na jednostavan način deluje u svom svakodnevnom životu.

Serbia Youth Awards

Comments are closed.