DJI_0102

SBB: Kako biti 20 godina mlad i inovativan?

Prema rezultatima velikog istraživanja koje je sproveo Belgrade Youth Fair u saradnji sa agencijom The Employer Branding Agency među mladima u Srbiji od 18 do 30 godina, SBB je proglašen za omiljeni brend internet provajdera i jedan je od najpoželjnijih IT poslodavaca.

SBB kompanija tokom 2020. godine bila je izložena mnogobrojnim izazovima koje je donela epidemija korona virusa, ali je uprkos tome ostvarila i brojne uspehe. Pred početak vanrednog stanja korisnicima su podignute brzine interneta u Giga gradovima, završena je digitalizacija Kragujevca i Niša, a SBB je proširio digitalnu mrežu i na još jedan novi Giga grad – Paraćin.

Kao društveno odgovorna kompanija SBB je pozdravila mere Vlade Srbije i za vreme trajanja vanrednog stanja, penzionerima nisu isključivane usluge zbog neizmirenih obaveza, niti se naknadno obračunavala kamata na zakasnela plaćanja.

Mirjana Golubović

Mirjana Golubović, na funkciju Direktora sektora za ljudske resurse imenovana je pre mesec dana i sa ponosom ističe pozitivne rezultate svog tima: “Činjenica je da je 46% zaposlenih u SBB timu više od pet godina, 28% njih više od 10, a čak 38%  menadžera je mlađe od 40 godina. Upravo iz ovih razloga verujemo da je SBB među mladima prepoznat kao jedan od najpoželjnijih poslodavaca u Srbiji.”

Pored zadovoljstva korisnika, prioritet kompanije je i zadovoljstvo zaposlenih, profesionalaca, stručnjaka, i obrazovanih mladih ljudi koji odgovorno rade svoj posao.

 “Odlična timska atmosfera, veoma izražen preduzetnički duh i dinamično okruženje praćeno stalnim prilikama za usavršavanje, učenje i razvoj.”, Mirjana izdvaja kao najvažnije vrednosti kompanije i dodaje da su tome doprinele specifične usluge i jedinstveni servisi, s obzirom na to da zaposleni imaju priliku da “prvi iskuse sve novitete I daju svoj fidbek.”

Kompanija SBB skoro 20 godina omogućava vrhunsko korisničko iskustvo digitalnih i inovativnih usluga istovremeno negujući timski duh zaposlenih, što izdvaja ovu kompaniju u odnosu na druge IT kompanije i telekomunikacione operatore.

Mogućnost rada u kompaniji koja konstantno ulaže u nove tehnologije I razvija nove servise,zaposlenima pruža stalne prilike za napredovanje uz brigu o njima je nešto na šta smo posebno ponosni”, objašnjava dalje Direktorka Sektora za ljudske resurse i kaže da SBB kompanija ima niz različitih pogodnosti vezanih za brigu o zdravlju i rekreaciji zaposlenih. Kroz program mladih talenata Kompanija SBB pruža podršku deci zaposlenih koji su ostvarili značajan uspeh na takmičenjima.

Tokom protekle godine SBB kompanija i SBB fondacija donirale su 600 litara medicinskog alkohola Kliničkomcentru Kragujevac, internet za COVID centar u ovom gradu, kao i digitalnu televiziju i najkvalitetniji WiFi internet servis Kliničkom centru Kragujevac. United Grupa, u okviru koje posluju kompanija SBB i SBB fondacija, pomogla je sa 3 miliona dolara celom regionu, od čega je samo za Srbiju izdvojeno čak million dolara pomoći u novcu i medicinskoj opremi.

 U sektorima u kojima je to bilo moguće, organizovan je rad od kuće i pre proglašenja vanrednogstanja, a bezbednost i zdravlje zaposlenih i korisnika, postalo je imperativ u organizaciji i ostalih delova kompanije.

Serbia Youth Awards

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *